A stampa 3D MJF hè un tipu di prucessi di stampa 3D appena apparsu in l'ultimi anni, sviluppatu principalmente da HP.Hè cunnisciutu com'è una "spina dorsale" maiò di a tecnulugia di fabricazione additiva emergente chì hè stata aduprata in parechji campi.
A stampa 3D MJF hè diventata rapidamente a scelta di a suluzione di fabricazione additiva per l'applicazioni industriali per via di a consegna rapida di pezzi cù una resistenza di alta resistenza, una risoluzione di caratteristiche fine è proprietà meccaniche ben definite.Hè comunmente utilizatu per a fabricazione di prototipi funzionali è e parti d'usu finale necessitanu proprietà meccaniche isotropiche coerenti è geometrie cumplesse.
U so principiu funziunamentu cusì: in prima, u "modulu di pulverizazione" si move in sopra è falà per mette una capa di pulveru uniforme.U "modulu di ugelli caldi" poi si move da un latu à l'altru per spruverà i dui reagenti, mentre chì riscalda è si fonde u materiale in l'area di stampa attraversu fonti di calore da i dui lati.U prucessu si ripete finu à chì a stampa finale hè cumpleta.
Parti Mediche / Parti di l'Industria / Parti Circulari / Accessori Industriali / Pannelli di Strumenti Automobilistici / Decorazioni Artistiche / Parti di Mobili
U prucessu MJF hè principarmenti divisu in Riscaldamentu per fonde solidi, pallinatura, tintura, trasfurmazioni secundariu è cusì.
A stampa 3D MJF usa materiale in polvere di nylon pruduttu da HP.I prudutti stampati in 3D anu boni proprietà meccaniche è ponu esse aduprati per prototipi funziunali è parti finali.